31 Ekim 2014 Cuma

Premio Dardos - Dart Ödülü!

Merhaba merhaba merhaba :) Dart ödülünü artık duymayanınız kalmamıştır o yüzden ne olduğunu anlatmayı pas geçiyorum :) Okul, sınavlar, tur işleri derken yapamadım ama geç olsun güç olmasın, işte başlıyorum :)

Sevgili Part of The Book'a, Fuşyamsı Düşünceler'e, Kitap Meltemi'ne, Üşengeç Kızın Kitaplığı'na ve Athena'nın Güncesi'ne bana ödülü verdikleri için teşekkür ediyorum :3 Ayrı ayrı 5 blogtan bu ödülü aldım şu ana kadar ve bu gerçekten çok gurur vericiydi, abartmıyorum :') Sonuçta bloggerlar işinin ehli insanlar ve onlar tarafından tasarımınız, üslubunuz gibi konularda beğenilmek de insanı fazlasıyla mutlu eden bir şey o yüzden çok teşekkürler :3



Bu ödülü almanın bazı şartları var;

-Ödülün fotoğrafını yayınlamak.

-Size ödül veren blogun bağlantısını eklemek.

-15 bloga bu ödülü dağıtmak

15 blog eder mi bilmiyorum ama bakalım ulaşabilecek miyim? :)



Her zaman söylediğim gibi yorum yapmak bir yana ancak mimler ve etkinler biz bloggerların yapmaktan ayrıca hoşlandığı bir şey :)  O zamaaan, bir sonraki yorumda - mim etkinlik ya da yorum ne olacağı bilinmez :P - görüşmek üzeree!

2 yorum:

  1. Teşekkür ederim Melis *-* Çok mutlu oldum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiim :) Blogunun güzelliği herkesçe biliniyor zaten :) :3

      Sil