18 Haziran 2014 Çarşamba

Kitap Yorumu #9 : Cennet - Jamie McGuire



Kitabın Adı: Cennet
 
Orijinal Adı: Eden - Providence #3 -
 
Sayfa Sayısı: 326
 
Yazar: Jamie McGuire
 
Seri: Providence 
 
Goodreads Puanı: 4.19/5 




Blogumda yorum yaptığım ilk kitap Araf’tı , galiba Cehennem’i pas geçmişim ve sıra Cennet’te :D


Daha seriye başlamamış olanlar için fena spoiler içerikli olacak o yüzden Araf yorumum için sizi buradan alayım ààà J

 


Nina ile Jared’ın evleneceğini ve bebekleri olacağını zaten biliyorduk . Nina’yla Jared da zaten evliymiş gibi takıldıkları için bu bence çok bir şey değiştirmedi :P Bir yerden sonra insan Ryan ve Claire için okumaya başlıyor ya da ben öyleyim bilemeyeceğim.. Açıkçası seri için şunu söyleyebilirim : beklentimi karşılamadı.Yani Tatlı ve Ayaklı Bela’dan sonra beklentim çok mu yüksekti ya da gerçekten kitabın suçu muydu diye sorarsanız bence kitaptan kaynaklanıyordu çünkü Cehennem’den sonra beklentim zaten yeterince aşağılardaydı. Jared’la Nina’nın aşkları ilk kitaptaki “hipotermi” bölümünden sonra vıcık vıcık olmaya başladı ve biraz fazla sıktı L Ryan ve Claire’se muhteşemdi diyebilirim ama sınıflandırmam gerekirse bu almalısınız ya da kesinlikle okumalısınız diyeceğim türden bir seri değildi , boş zamanınız varsa okuyun diyebileceğim bir üçlemeydi,üzgünüm L

 

Cennet yorumum için bu dördüncü denemem falan oldu galiba ama iyi içerikli bir şeyler yazamadım , cidden yazılacak gibi değildi . Kitabı okutansa galiba puntosuydu çünkü başka  bir şeye bağlayamıyorum. Sonunu falan iyi bitirdiler ama bunun dışında çok “dolu” bir kitap değildi Cennet.Bu arada lafı Claire’e bağlamadan duramıyorum farkındayım ama işte benim gözümden Claire :



I Am Number Four filminden Number Six :)
Bu arada bu filmi de izlemenizi öneririm ;)

 

Size tavsiyem bazı şeyleri zirvede bırakmak lazım.Jamie McGuire’ı ya Ayaklı Bela'nın sonunda ya da en fazla Araf bitince bırakın.Çünkü değmiyor,burada tecrübe konuşuyor ve değmedi :P Yani sakının siz bu kitaptan :)

 

 

 
Puanım: 3
 
3 Puan
 
Bu arada hazır Cast Seçimi yapmışken biraz önce Ryan kim olabilir diye bakınırken hayalimdeki Jared’ı buldum. Keşke seriyi bitirmeden önce bulsaymışım ama napalım J
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder